59_intimitat ultratjada

no publicat (inèdit)

No és per fer-ne propaganda, ni molt menys, però has portat mai roba interior Calvin Klein? Personalment, considero que és la millor. I amb diferència! És fantàstica, tu, de debò! Si en tens, ja ho deus saber; o potser no n’ets del tot conscient, però segur que la gaudeixes tant com jo. I no és pas que me la noti més gran (però si més ben ‘acomodada’, això sí); no. El gran ‘què’ dels boxers Calvin Klein és que no porten etiquetes. Vull dir, que sí que en porten, d’etiquetes; però no són les típiques que van cosides, d’aquelles que et veus obligat a retallar amb unes tisoretes de pedicura per evitar que t’acabin mortificant (cas que siguis un maniàtic com jo), sinó que estan termosegellades —o com es digui— a la banda elàstica de la cintura (que per cert, mai et prem més de l’imprescindible, una altra gran bondat d’aquesta marca de calçotets). Vaja, que no les notes. A part, les costures estan acabades de tal manera que tampoc molesten. Per tant, no hi ha res que et rasqui, allà baix. Son tan còmodes que resulten molt millor que anar sense eslips (que llavors et quedaria tota la carn d’olla massa ‘suelta’). De fet, trobo que ningú es preocupa tan pel meu benestar íntim com el sr Calvin Klein, i d’ençà els vaig descobrir un Nadal de fa uns anys (moltes gràcies, tieta Alicia!), ja no tolero cap altra marca; una ‘peculiaritat’ que tant ma mare com la meva xicota, les meves proveïdores habituals, tenen ben present.
Doncs per Reis me’n van caure uns de nous, concretament del model graphite, tots negres, molt ‘xulos’. Però el dia d’estrenar-los m’adono que hi ha una punyetera etiqueta (blanca) just per sobre de la natja esquerra que em molesta d’allò més. No pot ser!! Astorat, me’ls trec i l’examino detingudament: resulta que el distribuïdor nacional ha tingut la brillant idea de cosir-la per adjuntar-hi les seves dades i la seva direcció: WARNACO INTIMO S.A.U. c/ Martínez Villergas 52, edificio A, planta 6ª, 28027 Madrid. Fins i tot hi fan constar el seu NIF (A-80.473.887). És increïble!! El molt inútil no ha entès la gran virtut del producte que ven!! I a sobre, la maleïda etiqueteta és de teixit sintètic, súper fina i mal retallada, amb unes puntes especialment irritants, d’aquells que al mínim moviment et fan una coïssor insuportable. És del tot intolerable!! Bé, potser és que jo sóc molt psicòpata amb les etiquetes, però és que no les suporto gens, i menys en zones tan sensibles; així que m’hi vaig passar 5 minuts ben bons descosint-la amb tota la paciència del món i procurant no desgraciar els meus nous Calvin Klein. Hosti tu, estic tan indignat que m’he decidit a enviar una carta postal als de Warnaco per fer-los saber la seva colossal incompetència, adjuntant-hi la citada etiqueta, que jo no la vull pas. És més, estic per fer arribar una queixa formal al mateix sr Calvin Klein per tal que ho sàpiga i així els retiri la llicència de distribució.

Anuncis

Deixa un comentari

